دانستنی های پرشین کت-فروش گربه پرشین اصیل

فروش گربه های پرشین اصیل -زیبایی واصالت رابه شما هدیه می دهیم

دانستنی های پرشین کت-فروش گربه پرشین اصیل

فروش گربه های پرشین اصیل -زیبایی واصالت رابه شما هدیه می دهیم

رسیدگی به وضعیت موهای پرشین کت

پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۲۱ ق.ظ

پرشین کت ها حیوانات بسیار تمیزی هستند وچندین ساعت از روز را صرف تمیز کردن خود می کنند.زبان گربه ها دارای سطح زبری است وبهتر از هرشانه وبرسی عمل می کند.

زبان گربه به تمامی قسمت های بدن به غیر از سر ، شانه ها وپشت گردن می رسد.به هر صورت این نواحی نیز به وسیله پنجه های گربه تمیز می شوند ولی با این وجود بهتر است در تمیزکردن نواحی ذکر شده پرشین کت خود را کمک کنید....نگران نباشید زمان زیادی از شما نمی گیرد؟!!!!!!!

 


 

نظرات  (۱)

سلام من دو تا گربه سوپر فلت به نام تدی و یه گربه پرشین کت به نام هپی دارم و این دوتا الان بزرگ شدن خداروشکر با هم بازی میکنن..ازتون یه کمک میخواستم تدی و هپی به من خیلی عادت کردن و همیشه شبا پیش من میخوابن اما من میخوام عادتشون بدم که پیش من شبا نخوابن یه چند باری هم تلاش کردم که برن اما با من قهر شدن و یه هفته با من لج میکردن به این کاری ندارم......اما تدی چند وقتیه نصبت به هپی خیلی خمیازه میکشه و توی جای خاکش دستشویی نمیکنه لطفا کمک کنید ممنون میشم.......من آلمان زندگی میکنم و قراره برم ایران میخواستم بدونم اگر برم ایران گربه هام آزرده نمیشن که مکانشون تغییر کرده؟


  

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی